Arrival or Departure | Country | Browser | OS | Long description | Current time: 00:54:42 GMT-0500 (Central Daylight Time) |
Arrival or Departure | Country | Browser | OS | Long description | Current time: 00:54:42 GMT-0500 (Central Daylight Time) |
Le 27 février 1980, quelques mois après la sortie de “London Calling”, Joe Strummer, Mick Jones, Paul Simonon et Topper Headon se produisent sur la scène du Palace à Paris. On February 27, 1980, just months after the release of "London Calling", Joe Strummer, Mick Jones, Paul Simonon and Topper Headon occur on stage at the Palace in Paris. Lors de la première partie de ce concert explosif à l'ambiance survoltée, les Clash interprètent “Jimmy jazz”, “London calling”, “Protex blue”, “Train in vain”. During the first part of this explosive concert at the charged atmosphere, the Clash perform "Jimmy Jazz", "London Calling," "Protex Blue," "Train in vain."
Seconde partie avec “Kola kola”, “Fought the law”, “Spanish bombs”, “Wrong'em boyo”, “Stay free”, “Janie Jones”, “Complete control”, “Garageland”, et “Tommy gun”! Second part with "Kola Kola", "Fought the Law", "Spanish Bombs", "Wrong'em boyo," "Stay Free", "Janie Jones", "Complete Control", "Garageland," and "Tommy Gun" !
3 ans auparavant, le grand public découvrait pour la première fois à la télévision les jeunes Clash et leur musique nerveuse, socialement engagée. 3 years ago, the public discovered for the first time on television young Clash and their music nervous, socially engaged.
Octobre 1981, Strummer et ses acolytes reviennent à Paris pour une semaine de concerts: October 1981, Strummer and his cohorts return to Paris for a week of concerts:
A l'occasion de la sortie d'un coffret DVD regroupant les meilleurs concerts de l'émission Chorus, Antoine de Caunes revient sur le concert historique des rois du Punk Rock: To mark the release of a DVD box set brings together the best concerts of the show Chorus, Antoine de Caunes returns to the historic concert kings of Punk Rock:
"Samurai Cop", the late Amir Shervani seems to have made expressly for Nanarland. Two years ago, the filmmaker celebrated with fanfare the exploits of the police in Los Angeles with "Hollywood Cop". The proposed French trailer here promises "of suspense, action, fighting and thank you without prosecution in the city of stars" ... and what stars! Jim Mitchum, Cameron Mitchell, Troy Donahue, Aldo Ray ... a cast in sync with the bid.
Si vous êtes familier de ce site, vous connaissez sans doute déjà le suave "Samuraï Cop", que le regretté Amir Shervan semble avoir réalisé tout exprès pour Nanarland. Deux ans auparavant, le cinéaste célébrait en fanfare les exploits de la police de Los Angeles avec "Hollywood Cop". La bande-annonce française proposée ici nous promet "du suspense, de l'action, des combats sans merci et des poursuites dans la ville des stars"... et quelles stars ! Jim Mitchum, Cameron Mitchell, Troy Donahue, Aldo Ray... un casting au diapason du spectacle proposé.
In general, a false connection is negligence of the crew that only an eye detects. Here's another thing, since between two planes is several tens of cars that change places. You almost forget the basics: the epic battles of heroes.
En général, un faux raccord est une négligence de l'équipe de tournage que seul un oeil attentif décèle. Ici, c'est autre chose, puisqu'entre deux plans c'est plusieurs dizaines de voitures qui changent de place. On en oublierait presque l'essentiel : les combats épiques du héros.
What's good with the Indians is that they are never afraid to do too much. Whatever the limits you think you can attach to the notion of plausibility in film, whatever the point where you situiez the border that separates the good taste of bad, the sound of pure n'import'nawak, be certain that Indians have already gone well beyond. Because the Indians, they are far and they are great!