SEO

October 23, 2009

WTF is this shit? "My Ass" ble lagt ut for salg i mai, fikk hun slakt

Bette Davis & The Little FoxesImage by NMCIL ortiz domney via Flickr
Linni vil bli årets julestjerne - SEHER.NO : Norske

LES OGSÅ: - Dette er horribelt
Bestill ditt abonnement her Få 13 tirsdagsutgaver av Se og Hør for kun kr 369! Bestill her!
Relaterte saker
Slik ser hun ut etter fødselen
- Jeg var for liten til å føde vanlig
- Jeg har aldri vært så lykkelig

SE FLERE
Nye bildespesialer
Strålte på Slottet med babymage
Se bildene fra kongeparets middag for stortingsrepresentantene.
Denne dama er 45 år!
- Alle beundret vaskebrett-magen hennes.
Viste frem babyen på settet
Guttebarnet er allerede en liten stjerne...
Har hun funnet ungdomskilden?
Nå går bildene verden over...
Se, hun er tilbake i badedrakta!
17 år etter at hun hadde på seg denne for første gang, ser hun like bra ut...
Puppen glapp for popstjernen
Rx_symbolImage by what gets me hot via Flickr

Kun uker etter sjefsbaben sluttet, begikk av de nye på en real tabbe...
Så mye har de rast ned i vekt
Se hvor mye de mannlige dansestjernene har gått ned tilsammen.
Derfor dumpet hun TV-bonden
Her er kvinnen som trakk seg fra Jakten på kjærligheten...
Se på den magen!
TV-stjernen struttet på filmfestival...
Her er bildebeviset
Det mener i hvert fall bladet bak den oppsiktsvekkende kåringen...
Nekter å bøye seg for eksen
- Hun synes det er ironisk...
Dette bildet forteller det meste
- Tårene kom hos oss begge...
- Jeg hygger meg med familien
Her er grunnen til at den norske superstjernen ikke har hastverk...
Greide det på tredje forsøk
Danserne slet med å få supersjernen over hodet...
TV-bonde måtte ta til tårene
- Jeg ble litt satt ut...


SE FLERE
Siste SeHer-TV
play
Vises ikke videoen? Si fra til oss på feilmeldingen.
- De smisker med meg
- Dette visste du ikke om Tommy
Se video
Her knekker hun fullstendig sammen
Se video
Robinsondeltakerne spiser larver
Se video
- Bedt på date av 12-åring
Se video
Endelig kan hun le av slottstrappa
Se video
- Jeg tenkte ikke så mye på sikkerhet
Se video
Her går det galt for Mira
Se video
- Her er min nye kjæreste
Se video
Han er danse-stemmen
LONDON - OCTOBER 31:  Actors David Tennant (L)...Image by Getty Images via Daylife

Se video
Svein ned på kne for Ellen Arnstad
Se video
Gravide kvinner ber meg om råd
Se video
Jan Thomas vil ikke bli tynnere
Se video
Buksa spjæra midt i dansen
Se video
- Har vurdert å trekke meg
Se video
Trøstet av sønnen etter danse-exit
Se video
- Jeg får mange dame-tilbud
Se video
- Vi har lov til å si ifra
Se video
- Vil ikke sammenlignes med Tone
Se video
- Tar noen dager før jeg lander
Se video
- Kjempestolt av søstrene mine
Se video
Linni vil bli årets julestjerne
Spilte inn julesang i hemmelighet - med kjendishjelp.
LES MER
Her stjeler hun blitzlyset
Hun tar 600 situps om dagen, og overlater lite til fantasien...
LES MER
Hvordan har dette skjedd på tre år?
LES MER
Les også:
- Hun klarte knapt å åpne øynene
Nå vil han redde Lindsay
Nå lanserer de TV- show
LES MER
Les også:
Nå blir det gjenforening
- De ville blitt vraket i X Factor
- Ringte elskerinnen fra fødestuen
TV- stjernen skal ha vært utro mot kona gjennom hele graviditeten.
LES MER
Kastet ut av Melrose Place
Det ble kort tid på skjermen for popstjernen...
LES MER

Kjendisnytt 20 siste
- Jeg har det tyngre enn deg, Jan Fredrik!
Derfor er han hatet av Tom Cruise
- Nå er Usher endelig skilt
Slår tilbake mot ryktene
Nå har han fått ny jobb
- Kjipt at de tvang meg til å gjøre det
Skilsmissen redder karrieren
Tok til tårene under prøvene
Linni vil bli årets julestjerne
Her stjeler hun blitzlyset
Hvordan har dette skjedd på tre år?
Nå lanserer de TV-show
- Ringte elskerinnen fra fødestuen
Nå kommer han til Norge
Forventet at folk gjør narr
Kastet ut av Melrose Place
- Han har et hull i hjertet
Karitas ukjente drama
- Et under at jeg overlevde
Strålte på Slottet med babymage
Gå til arkiv
Kongelige 20 siste
Forventet at folk gjør narr
Strålte på Slottet med babymage
- Gir ikke fra seg tronen
- Slutter som dronning og flytter til utlandet
Märtha og svigermor holder foredrag
- Han ville ikke fått opptre slik i Sverige
Badet i felles-bassenget
Støtter Ari etter sjokk-intervju
Ari Behn får psykolog-ros
Bursdagsfeiring med bismak?
- Før eller siden blir jeg sparket ut
- Tar dagens første drink halv to
Livvakten arrestert for voldtekt
Haakon og Mette-Marit tar barnefri
- Bryllupsdatoen er satt
Mette-Marit tar en Diana
Her begynner Sofia i barnehagen
- Prinsesse Caroline skiller seg
Nå får han Dianas millioner
- De er sammen igjen
Gå til arkiv
TV & film 20 siste
- Jeg har det tyngre enn deg, Jan Fredrik!
Derfor er han hatet av Tom Cruise
- Kjipt at de tvang meg til å gjøre det
Tok til tårene under prøvene
Nå kommer han til Norge
- Opplevde mobbehelvete
Raser mot sexfikseringen
- Et under at jeg overlevde
Hvem blir drept denne gangen?
- Trist at det skal være sånn
- Jeg blir oppringt av voksne menn
- De smisker med meg
- Aner ikke hva som skjuler seg under
Her avslører han Beat for beat
Nå er alt snudd på hodet
- Dette er et rent overgrep, TV 2
- Vet ikke om vi hadde taklet det
- Kunne blitt forelsket i produsenten
- Kom tilbake for Sossens skyld
- Hun er Norges hotteste dame
Gå til arkiv
Videoer 20 siste
- Et under at jeg overlevde
- De smisker med meg
- Jeg orker ikke å se det
Dette visste du ikke om Tommy
Hvorfor endret dere praksis, TV 2?
- Det er det jævligste jeg har spi...
- Jeg er ikke et sexsymbol
Fikk trøstekyss av kjæresten
Knakk fullstendig sammen i tårer
- Vi har lov til å si ifra
- Det har vært veldig vanskelig
Gir råd til gravide
Roy er mannen bak danse-stemmen
Får sms-er fra villige damer
- Hun har forferdelig stil
Disse to lever farlig
Endelig kan hun le av det
- 12-åringer ber meg på date
- Jeg tenkte bare "så bra at vi le...
Vil ikke bli sammenlignet med Tone
Gå til arkiv



Ansvarlig redaktør og administrerende direktør: Petter Danbolt

Stedfortredende ansvarlig redaktør og COO: Terje Johansen

Redaktør www.seher.no:
David Stenerud

Utgavesjef www.seher.no:
Arve Vassbotten

Utgiverselskap: Aller Internett AS

Kontakt oss: seher@seher.no

Kopiering av materiale fra www.seher.no for bruk annet sted, er ikke tillatt uten avtale.

Copyright © 2009 Aller Internett
Annonser på Seher.no?

For henvendelser om Se og Hør-abonnement: abo.soh@afj.no

Feilmeldingen







Reblog this post [with Zemanta]