SEO

May 31, 2010

posterous.com/share?linkto=http://youtube.com/limbsandthings1/explore?search= youweirdtube.posterous%2Fcom&sort=interesting

Search youweirdtube.posterous/com - Posterous

 

search=http://www.youtube.com/limbsandthings1=recent

 

Category:Pogonomyrmex laevinodis - Wikimedia Commons

Media in category "Pogonomyrmex laevinodis"

The following 5 files are in this category, out of 5 total.

Pogonomyrmex laevinodis casent0006280 dorsal 1.jpg

Pogonomyrmex laevino...
740,492 bytes
Pogonomyrmex laevinodis casent0006280 head 1.jpg

Pogonomyrmex laevino...
740,228 bytes
Pogonomyrmex laevinodis casent0006280 head 2.jpg

Pogonomyrmex laevino...
881,223 bytes
Pogonomyrmex laevinodis casent0006280 label 1.jpg

Pogonomyrmex laevino...
474,831 bytes
Pogonomyrmex laevinodis casent0006280 profile 1.jpg

Pogonomyrmex laevino...
727,407 bytes

Explore Posterous - A random selection of things people have posted recently

Marian Kozłowski - Wikipedia

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to:navigation, search

Marian Kozłowski (born June 6, 1915 in Poznań - 1943 in Nazi Germany) was a Polish sprint canoer who competed in the late 1930s.

He finished 11h in the K-2 10000 m event at the 1936 Summer Olympics in Berlin.

During the German occupation of Poland he was sent to a forced labor in Germany. He died there in 1943 during Allied bombing.

[edit] References

Stub icon 1

Stub icon 2

This article about a Polish canoeist is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.

Untitled

limbsandthings1 YouTube Channel

Dogmeat

via wbx.me

Gogo-Tänzern

Gogotanzern numbers

Go-go dancers are women and men, as Employee or Self an activity as first dancer in Discos Performing night clubs or private parties. The aim of the Dance It is through Animation and Performance to create mood and to motivate them to dance. The performance is usually on exposed areas such as on Speakers or even place in suspended cages.

Gogo-Tänzer sind Frauen und Männer, die als Arbeitnehmer oder Selbstständige eine Tätigkeit als Vortänzer in Discos, Abendlokalen oder auf privaten Partys wahrnehmen. Ziel des Tanzes ist es, durch Animation und Performance für Stimmung zu sorgen und zum Tanzen zu animieren. Die Performance findet meist an exponierten Stellen wie zum Beispiel auf Lautsprecherboxen oder gar in aufgehängten Käfigen statt.

Abgrenzung zum Striptease 

Oftmals werden Gogotänzer in der Öffentlichkeit mit Strippern verwechselt. Die Gogo- und die Striptease-Szene sind jedoch streng getrennt. Der Gogo-Tanz dient der Animation zum Tanzen und einer guten Partystimmung, während bei Striptease-Tänzern die sexuelle Komponente stärker im Vordergrund steht. So ist das Tanzen auf dem Tisch (Table Dance) bei Gogotänzern nicht üblich. Weiterhin abzugrenzen sind Gogo-Tänzer von Strippern in der Form, dass die Stripper zunächst angezogen die Bühne betreten und sich dann im Verlauf der Darbietung teilweise oder vollständig ausziehen. „Topless-Gogos“, die „oben ohne“ tanzen, sind bei Profi-Gogo-Tänzern oftmals verpönt. Im benachbarten deutschsprachigen Ausland ist hingegen mit einer Gogobar eher eine Tabledancebar gemeint, was häufig im kleinen Grenzverkehr bei Buchungen von Deutschen Gogos zu Irritationen führt.

Bei Gogotänzern liegt die Betonung auf dem animativen Tanzen. Es wird versucht, die laufende und in der Regel nicht vorausgewählte Musik optimal zu interpretieren. So wird bei Techno anders getanzt als zu House oder zu R ’n’ B oder zur Partymusik. Das Ziel ist, das in der Regel gemischte Publikum zum einen zum Tanzen zu animieren und die Gäste, die um die Tanzfläche herum stehen, zu unterhalten. Da viele Gogotänzer ihre tänzerischen Grundlagen in anderen Tanzgebieten wie zum Beispiel Hip Hop, Ballett, Jazzdance etc. haben, kann man nicht von einer „Tanzrichtung“ Gogodance sprechen. Vielmehr verbinden Tänzer beim Gogodance viele Tanzrichtungen miteinander. Auch akrobatische Einlagen, meist aus der Breakdanceszene, können gezeigt werden. Erotische Bewegungen gibt es indes auch bei den Gogotänzern, das Zeigen und Berühren der Brust und der Intimzone ist jedoch den Striptease- und Tabletänzern vorbehalten.

Auftrittsformen [Bearbeiten]

Gogotänzer werden heutzutage für zwei verschiedene Auftrittsformen gebucht: Es gibt die „Nur-Gogo-Auftritte“, bei denen in der Regel viermal 15 Minuten getanzt wird, was sich als Standard durchgesetzt hat. Zum Zweiten gibt es immer häufiger Showauftritte, bei denen mit einer Eingangsanimation in einem Kostüm der Abend eröffnet wird und dann zwei bis drei Runden getanzt wird. Zwischendurch werden dann noch gerne sogenannte Walkacts gemacht.

Kleidung [Bearbeiten]

Auch das Gogotanzen unterliegt Trends. In den 1990er Jahren zu Technozeiten wurde zum einen leicht bekleidet (zum Beispiel im Bikini) getanzt. Bei den ersten Versionen der Loveparade sah man hingegen noch Plüschkostüme in allen möglichen Neonfarben. Anfang 2000 gab es viele selbstgeschneiderte Glitzerkostüme in kräftigen Farben. Heute sieht man in den Clubs mehr kurze Kleider und hochwertige Bekleidung, in den Großraumdiscotheken hingegen gerade bei männlichen Gogos zerschnittenen Hosen etc. Vereinzelt sieht man bei Themenparties die Gogos auch regelrecht kostümiert, zum Beispiel als Krankenschwester, Polizistin oder Cheerleader. Nach wie vor versuchen die Gogos bei der Kostümwahl, möglichst erotisch auszusehen, ohne dabei jedoch obszön zu wirken.

Ausbildung

Buchübersicht

Step into Ernst Wolzogen's Motley Theater, Max Reinhardt's Sound and Smoke, Rudolf Nelson's Chat noir, and Friedrich Hollaender's Tingel-Tangel. Enjoy Claire Waldoff's rendering of a lower-class Berliner, Kurt Tucholsky's satirical songs, and Walter Mehring's Dadaist experiments, as Peter Jelavich spotlights Berlin's cabarets from the day the curtain first went up, in 1901, until the Nazi regime brought it down.

Fads and fashions, sexual mores and political ideologies--all were subject to satire and parody on the cabaret stage. This book follows the changing treatment of these themes, and the fate of cabaret itself, through the most turbulent decades of modern German history: the prosperous and optimistic Imperial age, the unstable yet culturally inventive Weimar era, and the repressive years of National Socialism. By situating cabaret within Berlin's rich landscape of popular culture and distinguishing it from vaudeville and variety theaters, spectacular revues, prurient "nude dancing," and Communist agitprop, Jelavich revises the prevailing image of this form of entertainment.

Neither highly politicized, like postwar German Kabarett, nor sleazy in the way that some American and European films suggest, Berlin cabaret occupied a middle ground that let it cast an ironic eye on the goings-on of Berliners and other Germans. However, it was just this satirical attitude toward serious themes, such as politics and racism, that blinded cabaret to the strength of the radical right-wing forces that ultimately destroyed it. Jelavich concludes with the Berlin cabaret artists' final performances--as prisoners in the concentration camps at Westerbork and Theresienstadt.

This book gives us a sense of what the world looked like within the cabarets of Berlin and at the same time lets us see, from a historical distance, these lost performers enacting the political, sexual, and artistic issues that made their city one of the most dynamic in Europe.

 

Es gibt zwei klassische Wege, wie man Gogotänzer wird: zum einen die Ausbildung in den Gogo-Lokalen, in der man mit „learning by doing“ in das Geschäft hineinwächst. Man wird dabei entweder von Agenturen bzw. Discotheken gescoutet, was bedeutet, dass man angesprochen und dann eingearbeitet wird. Bei dieser Form der Berufsausbildung muss in der Regel nichts bezahlt werden, dafür ist man danach an eine Agentur oder Discothek gebunden und der Arbeitgeber lässt sich die kostenlose Ausbildung durch niedrige Gage refinanzieren. Die zweite Möglichkeit zur Gogoausbildung ist der Besuch einer Gogotanzschule, wo in der Regel in Wochenendseminaren von extra geschulten Gogotrainern zum Einen die typischen Bewegungen gezeigt werden, zum Anderen aber auch im theoretischen Gogo-Unterricht beigebracht wird, wie man sich richtig bewirbt und wie man schwarze Schafe erkennt. Oftmals wird im Rahmen des Seminars noch ein Tanzauftritt in einer Discothek angeboten, um neben dem Training auch das Gefühl für das Publikum zu bekommen. Es haben sich auch mit der Zeit regional andere Systeme durchgesetzt, wo man die Möglichkeit unter bestimmten Voraussetzungen in ein Team aufgenommen zu werden und dort zu günstigen (meist Selbstkostenpreis) mehrmals in der Woche professionelles Training zu bekommen.

Vermittlung [Bearbeiten]

Heutzutage arbeitet ein Großteil der Gogos in Tänzergruppen ohne Agenturzugehörigkeit. Der Grund liegt in der Verlockung, die Agenturprovision zu sparen und somit mehr Gage zu erhalten. Der Nachteil ist jedoch, dass man sich um die ganzen Vermittlungstätigkeiten selbst kümmern muss und gerade bei zahlungsunwilligen Kunden einen enormen Zeitaufwand zum Inkasso betreiben muss. Gogos, die in Agenturen organisiert sind, haben dieses Problem nicht, verdienen in der Regel jedoch etwas weniger als „freie“ Gogos, da hier die Agenturprovision bei der Auszahlung abgezogen wird. Hierbei unterscheidet man zwischen einem Management und einer Vermittlungsagentur. Bei einem Management gilt die Höchstgrenze der Abgabe an den Manager von 20 %. Der Manager versucht, seinen Schützling so viel wie möglich mit Aufträgen zu versorgen. Rechtlich gesehen wird ein Manager vom Tänzer bezahlt. Da er jedoch das Rechnungsstellen übernimmt wird oftmals fälschlich vermutet, dass der Manager den Tänzer bezahlen würde. Bei einer Vermittlungsagentur hingegen weiß der Tänzer in der Regel nicht, welchen Preis die Agentur mit dem Kunden aushandelt und legt seinerseits einen Preis mit der Agentur von Fall zu Fall fest. Es handelt sich hierbei um ein sog. Einkaufs-Verkaufs-Geschäft.

Differentiation from Striptease [Edit]

Often Gogotänzer with the public Strippers confused. The go-go and the StripteaseScene, however, are strictly separated. The go-go dance is the animation for dancing and a good party atmosphere, while stronger in striptease dancers sexual component in the foreground. So the dancing on the table (table dance) at Gogotänzern not common. Furthermore, define go-go dancers Strippers in the form that the stripper entered the stage dressed first and then take off in the course of the performance in part or in full. "ToplessGogos, "the"topless"Dance, are in professional go-go dancers often frowned upon. In neighboring German-speaking countries, however, is a more of a Gogobar Tabledancebar meant, often in the small border traffic with postings of Germans to Gogos Irritation leads.

In Gogotänzern the emphasis is on the animating dancing. We try to interpret the current and generally not pre-selected music perfectly. Thus, in Techno other than to dance House or R 'n' B or to the party music. The goal is to animate the generally mixed audiences to a dance and entertain the guests, who stand around the dance floor around. As many Gogotänzer her dancing basics in other areas such as dance Hip Hop, Ballet, Jazz Dance have, etc., can not speak of a "dance direction" Gogodance. Instead, the dancers combine Gogodance many dance styles together. Also acrobatic feats, mostly from the Break Dance SceneCan be shown. Erotic movements are, however, it also in the Gogotänzern, pointing and touching the Breast and Intimate zones However, the striptease dancers and table is reserved.

Types of presence

Gogotänzer are now booked for two different types of presence: There is the "only-go-go performances" in which usually four times 15 minutes is dancing, which has set the standard. Second, there are more and more frequently show performances, which opened with an entrance animation in a costume of the evening and then two or three rounds will be danced. In between are still happy to so-called Walkacts made.

Clothing [Edit]

Also the subject Gogotanzen trends. In the 1990s Techno times became a scantily clad (for example, in Bikini) Danced. The first versions of the Love Parade however, we saw yet plush costumes in all possible neon colors. In early 2000, there were many homemade glittering costumes in bright colors. Today we see more in the clubs short dresses and high-quality clothing, nightclubs in the metropolitan area, however just in male Gogos shredded trousers, etc. Occasionally you see at theme parties and costume really the Gogos, such as a nurse, police officer or Cheerleader. Still, the Gogos try the costume choice, look sexy as possible, without, however, seem obscene.

Training 

There are two traditional ways, as will be Gogotänzer: one is the training in the go-go bars, where you will grow up with "learning by doing" in the business. It will either scouted by agencies or discotheques, which means that it is addressed and then incorporated. In the case of this form of vocational training must usually paid nothing, but then one is bound to an agency or disco, and the employer can be the free education through low Gage refinance. The second way to Gogoausbildung is a visit to a Gogotanzschule be shown where in the rule in weekend seminars of extra trained Gogotrainern the one hand the typical movements that are taught on the other, but also in the theoretical go-go lessons, how to apply properly and how to black Sheep recognize. Often, the seminar offered or a dance performance in a disco, to get next to the training and the feeling for the audience. There have now taken root in time other regional systems, where the opportunity to be included under certain conditions in a team and get there at low (usually cost) several times a week professional training.

Mediation 

Today, much of the Gogos dancers working in groups without agency affiliation. The reason lies in the temptation to save the agency fees and thus get more salary. The disadvantage is that you are the whole deal brokering itself must operate, and especially with payers an enormous amount of time for collection needs. Gogos, which are organized in agencies do not have this problem, but in general earn less than "free" Gogos, because here is the agency fee deducted in the payment. A distinction between a management and booking agent. In a management, the ceiling applies to the manager of the levy of 20%. The manager tried to feed his charge as much as possible with contracts. Legally, a manager is paid by the dancers. However, since it assumes the financial authorities is often erroneously assumed that the manager would pay the dancers. In contrast, an agency of the dancers usually do not negotiate the price with the Customer and the Agency shall in turn establish a price with the agency from case to case. This is a so-called shopping-sales business.

The most common form is the agency as organized Gogotanzen mediation.

7 video 7 days from RuTube

7 video 7 days - from RuTube

Good day, dear videozriteli. It seems that summer has come good. Therefore, the degree of positivity in our collection also increased. Not a movie - something cool vidos, animation or video, but also in improved quality. Enjoy!

Clips of the week:

1. a long time since we did not show you the real superheroes of the comics. And now corrected and demonstrate nehily cartoon about how superman ghost revenge villains. So if you give someone a bad, you know - and the spectrum will find you!
http://rutube.ru/tracks/3279001.html

2. Rianna had intercourse with Slash from Guns'n'Roses, to prove to everybody that has a really cool rock star. Very fresh and very stylish clip, made in black and white style. Musically reminiscent of the best P. Diddy. Do not miss: Rihanna feat. Slash - Rockstar 101 (2010)
http://rutube.ru/tracks/3279338.html

3. little positive on the life and death ... Or, if not death, then surely a hospital bed, and disability. In general, the real story of how a passerby in a fraction of a second time to avoid a head-on collision with a car on the sidewalk. Taken urban surveillance camera, touches up the creeps.
http://rutube.ru/tracks/3272983.html

4. And this video too, about the collision, only this time it ended in failure. Two athlete of different sex and race clashed so that crawled, limping ("boom" turned out terrible!) And left without medals. Maybe, in fact, is the story about the irresistible force of attraction of the sexes?
http://rutube.ru/tracks/3263262.html

5. This Indonesian boy threw us into the biggest shock in the past six months. 2 hletny child who smoked for 2 packs a day - this seems to have not seen nothing! That's just hard.
http://rutube.ru/tracks/3278701.html

6. Somebody tried to break auto glass hammer with one blow? Here is an American reporter on his skin was convinced that it is virtually impossible. But when the same could do it, paid for it with his blood. Hero!
http://rutube.ru/tracks/3275368.html

7. And finally - a bit of musical banter on "Eurovision", which this year we were unable to cash out. Creative, fun, well sung! Happy listening and to meet again!
http://rutube.ru/tracks/3272774.html

Thank you for your attention and views!

Sincerely, Team RuTube