SEO

September 17, 2010

User talk:Arch/Archive De Leeuw

Wapens

Coevorden.svg

Hoi, ik zie dat je nu ook andere wapens 'doet'. Bij Buren zag ik nog wel een (algemenere) fout; in een wapen mag altijd maar één dezelfde kleur voorkomen, dwz bij Buren heb je twee soorten rood gebruikt, schild en nagels. Dat mag niet. Al het rood moet hetzelfde zijn in één tekening. Dat geldt trouwens ook wel voor meerdere van je tekeningen !Knorrepoes (talk) 05:51, 9 July 2010 (UTC)

Ik heb ze aangepast. Ik wist dat niet, het is overigens amper te zien op thumb formaat. Vraag me af hoeveel mensen daarover zouden vallen. Als ik de gemiddeld geplaatste wapens zie, dan deugt de helft niet. Ofwel de kleuren, danwel de ontwerpen. Arch (talk) 05:56, 9 July 2010 (UTC)

Helemaal mee eens, er zijn heel veel fout tekeningen in omloop... In mijn tekeningen gebruik ik dan ook maar een paar kleuren. Maar er zijn gemeenten die in één tekening licht- en donkerblauw gebruiken en dat mag écht niet.Knorrepoes (talk) 07:33, 10 July 2010 (UTC)

Bij Arnhem missen de tongen van de adelaars en zijn de nagels goud, niet zwart; en de leeuwen zijn van natuurlijke kleur, niet van goud.Knorrepoes (talk) 05:54, 9 July 2010 (UTC)
Zie dit: voorbeeld, ze kloppen echt wel. De nagels zijn overigens zilver. Het wapen wat er stond waren de Leeuwen zelfs bruin! Arch (talk) 06:00, 9 July 2010 (UTC)
Sorry, maar tenzij anders aangegeven hebben adelaars altijd een tong.... En wat betreft de nagels, de beschrijving geeft aan 'gebekt en geklaauwd van goud' dus moeten de nagels van goud. En wat is de natuurlijke kleur van een leeuw ? Niet geheel goud, niet bruin, maar iets daartussen, met bruine manen.Knorrepoes (talk) 07:33, 10 July 2010 (UTC)

Po recommended