SEO

September 23, 2009

this is just retarded. my comment in translated french describes how retarded in a comparison to me when i was seventeen. but i'm impressed

Bye Paris!!

Hello from Paris! I'm sitting here in the airport...the only place I've had internet so far. It was broken in our hotel but I guess thats the way life goes sometimes. Why waste a beautiful weekend in Paris worrying about the stupid internet?





The past three days here have been crazy...definitely one of the most amazing trips I've ever taken. I've never been to Paris before and I am sad that my stay here was so brief.  It's just beginning to look like autumn and its absolutely romantic.

The reason I came to Paris was for a fitting at Chanel Haute Couture...I was recently referred by Vogue for an invitation to the Crillon Ball here in Paris in November. It got even more unreal when I was told I was going to be dressed by Chanel. Needless to say, I was simultaneously more excited and more nervous than I have ever been in my life. I still can't believe it happened!



The fitting was yesterday (less than 24 hours ago...I was in the Chanel haute couture fitting room less than 24 hours ago..how crazy is that??) It was like a real life fairy tale...I'm still buzzing from the experience!
I'll tell you more about it later...looks like I have another plane to catch.

Thanks so much for reading..I can't wait to share my pictures with you!

xo Jane
 
 
Quelle Le baise? Place à rendre visite, ma tête lieux de visites, et moelle aussi. oi, mes yeux sortir de ma tête, aussi. ------------- Les lieux de visites, aussi, d'égouts , mes yeux sauter hors de ma tête, aussi. Quand j'avais dix-sept, j'avais l'habitude d'attendre environ tous les vendredis pour voir si mon bande punk Était Dans la section divertissement du journal. c'est juste regardé (retard mental, pas de retard, Comme ce traducteur stupide). Tardives et sublime. vous vivez le rêve. J'espère que la Loi de la moyenne ne joue pas contre vous: Vous savez, Celui qui dit que Chaque année UNE, bien que vous avez, avez vous deux mauvais. Il est possible que vous battrez La loi des moyennes, Comme vous avez battu toutes les lois De Toutes Sortes. Vous êtes charme-vous êtes charmant. Vous êtes complexe-êtes, complexe vous êtes désarmant. jamais voir un Américain à Paris, je bien a tu représenter moi, c'est vous. Mon enfant lune! ---- Vous propriétaire des salles de bal et salle d'habillage à la mode de la Champs Elysée à l'Elysée Elysium des Hauteur Couture à les chambres de le Coeur des garconnes...Merci pour la ciel pour fillies -- Ferez vous au cours des Cinq prochaines années, vous deviendrez président des Etats-Unis. Le bureau ovale est votre placard à chaussures. Obama gratte la guitare pendant que vous concevez le projet de la mode nationale. Ne t'arrête pas. Tu es ma Héroïne! Tu es comme l'heroin a moi.