SEO

August 18, 2009

Jane Aldridge and Me @;{:*: /)>8---[ @FashioncholicG @mrjyn @awhitelodge


i just want to know when you were in this John Hughes film? It looks funny.
@;{:*: /)>8---[
Jane Aldridge
and
Me
@FashioncholicG
minutes ago


Image and video hosting by TinyPic

Bu kişi ya da resimler at çok dikkatli hatları arıyor ne makyaj, ne saç karşılaşacak konuşurken, karşısında türü olduğunu ...This person or pictures at a very careful line between what is make-up, while talking to compare what the hair, the face is kind of ...

Ama normal bir kemik yapısı ve yüz Jane'le at çivi gibi benim dudaklarin banzemememize kopyasını rağmen bakın. Ama düz Yukarıdaki kulak kıvırıklaşıyor yüksekliği sonra saç
: D
But a normal bone structure and face-nail Jane at my lips like a copy, despite banzemememize see. But even after the hair above ear height kıvırıklaşıyor

: D




Neden ben bu kadar mutlu olduğunu bilmiyorum:) I do not know why I so happy:)

Ben 2 kişi veya görünümlü fotoğraflar konuşuyor, I'm, saç, vb ... oluşturan için yüzlerini biçiminde görünüyor I speak 2 people or looking photos, I'm, hair, etc ... created in the form of the face looks

Ama ben Jane gibi değil, bizim yüz ve dudakları bizim kemikleri neredeyse aynıdır. Ama benim saç kulaklarım bir sınır için düz, diğer parçalar curlier vardır: But I like Jane, but we are about the same as the face and lips of our bones. But my hair straight for a boundary ears, other parts are curlier


@;{:*: /)>8---[

PINKSUGARR dedi ki ...
Fotoğraf baktım .. yapmak twitterdaki Ben bu kızı's saç rengi hasta veya layık bana gibi şimdi .. boya ancak siyah da benim saç benim gibi siyah layık demektir:) 19 Ağustos 2009 Çarşamba 01:00 Fashioncholic Kız dedi ki ... onu saç boyası: D ama boya değil bir süre sanırım:) Saçımı TR

PINKSUGARR said ...
I've looked at the photo .. To make this girl's hair color twitterdaki I sick or deserving as me now .. I like my black hair dye, but black is worthy:)

Fashioncholic Girl
paint her hair: D but not paint for a while I guess:) I love your hair