SEO

April 18, 2009

Japan:日本: ナイトポーター + Adolescent Sex "私のようなバンドの唯一の国日本です"-- ジェーン Aldridge

日本: ナイトポーター "私のようなバンドの唯一の国日本です"--J. Aldridge
Video sent by mrjyn

JAPAN
NIGHTPORTER

"THE ONLY COUNTRY MUSIC I LIKE IS JAPAN"-- J. ALDRIDGE


日本
ナイトポーター
'私のようなバンドの唯一の国日本です'--J. Aldridge


http://www.nightporter.co.uk/pages/images/adsexvid.jpg


Japan
Adolescent Sex

1978 - Adolescent Sex promo video clip

The group perform the song (LP version) with various visual FX providing multiple images, a bit like a mad ABBA video. Quite amusing. Released officially on the Japanese Video Hits DVD.


ジェーン
私は日本のバンドのような唯一の国である

私: CとW. dshit

グランオールオプリーguyssは上のように10:09午後、すべてのrhinestones知る

彼もまた、だまされやすい人などのような女の子でした

し、彼のパートナー、マヌエルは、業界に就任したときは死亡した。

ああ、午後男性すごく興奮している10:10現在、彼のブーツや衣類を詳細に

nを私は彼の店で彼を訪問ハリウッドで彼のキャデラックは、世界で有名なのPIX havinせてくれません

10:11午後ジェーン:何あなたのようなもの

私:大銀ドルとピストルのボンネットの角に舵を取るとは信じられないほどのくそ秒

私は、ひざ、黒、白とほぼ読むているため、

角キャップつま先

足の上、 2つの大きなものに10:12午後ワシ

両側に

日にリル赤い心とそれぞれの側に大きなオフィスレディーpullersストラップ

ジェーン: hahahaha



JANE

the only country band i like is JAPAN

me: c and W. dshit
10:09 PM like the guyss on the grand ole opry, you know all the rhinestones
he did the girls too, like patsy and such
and then his partner, manuel took over the biz when he died.

10:10 PM oh, man now i'm so excited, to show you his boots and clothes
i visited him at his shop in n. hollywood and got to take pix in his cadillac which is world famous for havin
10:11 PM JANE: what are yours like
me: big silver dollars and steer horns on the hood and pistol s and more incredible shit than
mine are almost to the knee , black white and read,
square cap toe
10:12 PM eagles on top of foot and two big ones
on both sides
big ol strap pullers on each side with lil red hearts on em
JANE: hahahaha