SEO

December 8, 2008

Doctor Feelgood (LEE BRILLEAUX): GET RHYTHM [Chaîne de Télévision Locale Française - 1994 - "Si l'hôte présentant ce clip

Doctor Feelgood (LEE BRILLEAUX): GET RHYTHM [Chaîne de Télévision Locale Française - 1994 - "Si l'hôte présentant ce clip ont été tout froid, je devrais mettre sur mes gants dans le but de ce type de description, blah, blah, blah"]OK GOOGLE TRANSLATOR FUCKWAD, I'M TRYING TO SAY, 'IF THE HOST INTRODUCING THIS CLIP WERE ANY COOLER, I'D HAVE TO PUT GLOVES ON TO TYPE THIS.'
Bon, GOOGLE Translator: MR. FUCKWAD. Je suis en train de dire, "si l'hôte présentant ce clip ont été tout froid, je devrais mettre sur mes gants dans le but de ce type de description, blah, blah, blah"

AND OF COURSE, I HAVE TO TRANSLATE IT BACK TO MAKE SURE THAT IT DOESN'T LAND ME IN JAIL!

Well, GOOGLE Translator: MR. FUCKWAD. I am now saying, "if the host of this clip have been cold, I should put on my gloves with the aim of this type of description, blah, blah, blah."